Jump to content
Zara Gaming >
Zara Gaming
Pridruzi nam se i uzivaj u igri na serveru sa rekordom od 859, sa dnevnom brojkom od 300+ igraca !
Zaigraj na modu koji se updata skoro svakih par dana! Zabavi se na pravi nacin !
SAMP: samp.zara-rpg.com:7777
TS3: ts.zara-rpg.com:9998

#Filip

Head Admin
  • Content count

    691
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  1. Vraćen si na BL, ne može. Kada bude prošlo vrijeme, bit ćeš skinut, previše si gluposti radio, ideš igrati na drugi Server dok si ovdje Supporter itd. Ne može se tek tako skidati s BL, nitko nije na njoj bez razloga. Samo je smanjena na 6 mjeseci, dakle do 7.8.2019.
  2. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  3. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  4. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  5. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  6. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  7. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  8. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  9. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  10. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  11. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  12. Žalbe na Spec Admine postavljate u Support Ticket (https://zara-rpg.com/forum/index.php?/support/)! #LOCK
  13. Malo veca kritika

    I što se tiče te motivacije da netko uđe u Team, radimo i na tome i imamo nekoliko ideja o kojima moram popričati s vlasnicima tako da se nadam da će ih prihvatiti. Ako ne prihvate te ideje, onda ćemo morati nešto drugo smisliti, imam doekle i rezervni plan, ali se nadam da neće biti potreban jer nije tako dobro razrađen kao ovaj što planiram predložiti vlasnicima
  14. Malo veca kritika

    Komentirat ću samo Supporter Team jer me se to najviše tiče. Slažem se da je zadnjih dana nekada LP štekao, da je Supporter Team smanjio aktivnost i sl. Tomu u prilog ide i činjenica da smo samo na jučerašnji dan Henderson i ja skinulo 28 neaktivnih Supportera! To je ogroman broj neaktivnih. Sada ja sam sebe pitam kako nismo ranije uočili tu neaktivnost, i čim vidimo da nekoga nema par dana - skidanje. Ali dobro, na greškama se uči, zar ne? Tako da se nadam da smo iz ovoga nešto i naučili. Otkad smo Henderson i ja vođe (on nekih 6, a ja 4-5 mjeseci), ovakvih je kriza bilo 1 illi 2, nisam siguran, ali srećom uvijek smo se izvukli i vratili Supporter Team. Zašto se događaju? Pa to baš i nisam siguran. Možda jer se nešto dogodi s Hendersonom i sa mnom u RL pa smo slabije aktivni, možda jer se baš potrefi da u nekom trenutku uđe jako puno Supportera koji zatim nikada više ne uđu na Server. Čak mislim da je prije ovo drugo. Pa onda mislimo imamo na koga računati, a oni ne planiraju ni ući na Server. Zbog svega toga, odlučili smo uvesti neka nova pravila koja su dosta promijenila način funkcioniranja Supporter Teama. Ta su pravila uvedena prije neka 2-3 tjedna. Međutim, za tako velike izmjene, to je još uvijek jako malo vremena i treba onda neko vrijeme da se uhoda u taj sistem. Pomoću tih novih pravila lakše bi bilo skidati neaktivnim Supporterima poziciju, pratiti rad, motivirati na rad itd. itd. Ali, ponavljam, treba neko vrijeme da se svi prilagode na nova pravila i na njih naviknu. Osim već uvedenih pravila, želja nam je uvesti još neke stvari, naravno, ako dozvole vlasnici, za koje mislimo da bi bile jako korisne kada je u pitanju sama motivacija za rad te dinamičnost Staff Teama općenito. S druge strane, drago nam je da sve te krize koje se u određenim trenutcima dogode, ne traju dugo i brzo se riješe. Također, to ne budu neke drastične krize da LP čeka po sat vremena ili da je stalno pun ili ne znam ni ja što, nego se dogode neki trentutci u danu kada malo šteka. To je "sreća u nesreći". Evo, ispričavam se u ime cijelog Supporter Teama svima koji su morali čekati kako bi im odgovor na postavljeno pitanje stigao, a s rješavanjem tog problema počeli smo odmah kada smo za njega saznali i koliko vidim, dobro nam ide, nadam se da će se to poboljšanje i nastaviti i da takvih kriza neće biti. Jer, ponavljam, na greškama se uči, i svako takvo "štekanje" daje nam do znanja da neki dio rada/tima/pravila trebamo promijeniti, što pri donošenju novih pravila i pri samom radu, uzimamo u obzir. Također se nadam da će vlasnici odobriti neke naše ideje za koje obojica smatramo da bi poboljšale Supporter Team i da bi bilo puno zanimljivije! Toliko od mene za sada, ako imate još nekih primjedbi na rad ili bilo što drugo vezano za Supporter Team, možete mi se obratiti ili ovdje, ili na Teamspeaku ili na Facebooku, rado ću ih razmotriti kako bismo Supporter Team učinili što boljim!
  15. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password

#Filip last won the day on November 20 2018

#Filip had the most liked content!

Community Reputation

65 Pametnjakovic

About ourselves
Learn more about #Filip

  • Rank
    ZG ~ Spammer
  • Birthday 07/31/2001

Recent Profile Visitors
3,462 profile views

×